čtvrtek 7. února 2013

Svět je krásný

Když dva se rádi mají, i v lednu je jak v máji... :) Tihle dva se mají rádi fakt strašlivě moc, protože nijak jinak si nedovedu vysvětlit, že by přistupovali s takovým nadšením k focení v minus šesti stupních. Neměli ani rukavice, ani čepice! :-D

V návodu k zrcadlovce se píše, že minimální provozní teplota je 0°C, ale ta má už vydržela minus sedmnáct, takže... když oželíte fungování LCD displeje, kterému zmrznou tekuté krystaly, technika je jakž takž v cajku.

Já jsem už tak OK nebyla, byla mi zima, jakože fest, ale pro dobré fotky jsem ochotná udělat hodně věcí, takže jsem prostě zatla zuby a fotila dál. I přes mráz panovala během focení příjemná atmosféra a troufám si tvrdit, že jsme si to všichni tři užili. A výsledek? Na ten se můžete podívat níže.











Rozhodně ne všechny fotky jsou takové ty typické "zamilované". Ale když fotím, nenechávám se svazovat zažitými konvencemi a snažím se zachytit to, co z těch lidí před objektivem doopravdy cítím. Jestli je to dobře nebo špatně, nechám na posouzení Vám.

A ještě něco, mockrát děkuju všem svým pravidelným čtenářům, už je Vás jedenáct! Z každého dalšího mám obrovskou radost, stejně tak jako ze všech Vašich komentářů. :-)

Mějte se krásně,
Ilka

6 komentářů:

  1. Pro takové případy se hodí mít placatku v kapse:). Na tu jste zapomněli, proto vám byla zima:*
    Jinak se mi u tebe na blogu líbí čím dál tím víc, to ti musím napsat. Třeba tě to potěší:*
    Co vůbec na fotky říká ten mladý zamilovaný pár?Určitě jsou nadšení, viď?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Placatka v kapse? To ale vůbec není špatný nápad! :-D
      Potěší? Jsem nadšená, že se ty moje cvaky a tlachání k nim někomu líbí. Děkuju moc!
      Fotky se jim líbily, vlastně, vypadali docela dost nadšeně. A to byl cíl. :)

      Vymazat
  2. hádej, která se mi líbí nejvíc:-)???

    a na slečně úplně vidím tmavou čokoládovou barvu vlasů:-) moc by se mi v tom líbila:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, přiznám se, že vůbec netuším, která by se Ti mohla líbit nejvíce. :) Má nejoblíbenější je ta třetí - vznikla úplnou náhodou, a pak ta se srdcem, štelovala jsem je snad věčnost, než to připomínalo to, co jsem chtěla. :-D Prozraď, která to vyhrála u Tebe! ;-)

      Vymazat
    2. tak skoro!!! jsi to trefila;-)
      strašně se mi líbí ta čtvrtá:-).
      všechno mi tam sedí, jak má, nebudu tě tady zatežovat litaniemi o tom, co všechno to je:D..., ale prostě tahle mi učarovala hned na první pohled:-)

      tě s tím srdíčkem jsem si taky všimla, oceňuju to - určitě to dalo zabrat všem;-), ale je na mě moc strojená a nějak v ní není to , co si ve fotkách hledám:-)

      Vymazat
    3. Tak těsně vedle... :) Příště už se třeba trefím. ;-) A ty litanie bych si od Tebe mileráda přečetla, to přece není žádné zatěžování! :)

      Vymazat