čtvrtek 16. května 2013

Šest tváří Magdy

Číslo šest mám ráda. Hodně. A když se koukám na šedesátšestku, která se ukazuje v kolonce pravidelných čtenářů, nedá mi to, aby ještě jednu nepřidala. Pojďme si to tu udělat trochu ďábelské! :-D Ale vážně, takový počet lidí mi udělal ohromnou radost, moc Vám děkuju za přízeň (a doufám, že všichni neutečete, až vylosuju nového majitele paletky od Sleeku).

To by bylo pár žblechtů na úvod, teď jsou na řadě fotky, které Vám chci ukázat. Vznikly někdy v půlce dubna a modelkou mi tentokrát byla má kamarádka Magda, které tímto děkuju za trpělivost, co se mnou měla. Magdu jsem kromě focení i líčila, ten den mi to jako na potvoru šlo jak psovi pastva... no, prostě se podívejte sami. ;-)







Poslední v řadě vidíte prosím pěkně tvůrčí portrét. Technicky je tam všechno špatně, odlesk v objektivu, čára přes obličej, divnej strom v pozadí... ale je to prej TVŮRČÍ a to se počítá! Tak nevím... :-D

Co si o tom myslíte Vy?

Mějte se krásně,
Ilka

22 komentářů:

  1. Je to hezký, jen ten poslední odlesk se mi tam moc nelíbí (ae to j emůj názor).
    Celkově fotky krása :)
    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
  2. Jůůů, 66...ďábelské! Gratuluju k takovému poštu čtenářů.
    Moc fajn fotky..nejvíc se mi líbí ta 2.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za gratulaci, ve článku se rozplývám nad 66 čtenáři... a teď už jich je přes stovku! Puknu štěstím! ;)

      Vymazat
  3. Je to krásná slečna:) Moc povedené fotky.

    OdpovědětVymazat
  4. wow dokonale fotky s tim sluncem
    mimochodem zvu te ke mne na blog na giveaway o kozenou kabelku z Italie
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluju sluneční paprsky a ráda si s nimi na fotkách hraju... takhle to pak dopadá. ;-)

      Vymazat
  5. Ale prd, šlo ti to :) A jsou krásné, děkují :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky i krásná holčina. Moc hezky si jí vystihla :) 1. a 3. se mi líbí nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme stejný vkus, první a třetí jsou taky moje favoritky. ;-)

      Vymazat
  7. Mě se ty fotky náhodou moc libijou :)

    OdpovědětVymazat
  8. Magda je vyretušovaná, nebo má tak krásnou pleť?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má skvělou pleť a je dobře nalíčená... :-P Drobné detaily jsem vyretušovala.

      Vymazat
  9. Ahoj, zrovna jsem narazila na tvůj blog a teda koukám. Moc pěkné fotky a slečna je nádherná! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítám Tě a doufám, že si Ti tady bude líbit i nadále. :)

      Vymazat
  10. Kolikrát jsou ty údajně "techncky špatné věci" nejvíce oceňované ;) Každopdáně make-.up i fotky se moc povedly, půdobí na mne příjemně optimisticky :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Mně to stejně pořád vrtá hlavou, že se nejvíc líbí ta fotka, kterou jsem původně chtěla hned smazat. :)

      Vymazat