čtvrtek 8. srpna 2013

Sleek I Divine Supreme

Všimli jste si, jak dlouho tu nebyl žádný článek o Sleeku? Divný, že? :-D Tak já to napravím, už před časem jsem nafotila paletku očních stínů Supreme z limitované kolekce Shangri-La a dnes jsem se konečně dostala k tomu, abych Vám o ní něco pověděla. :-)

Sleek paleta očních stínů I Divine PPQ Shangri-La Collection - Supreme

Paletu jsem zakoupila v e-shopu Bestmakeup.cz za cenu 290 Kč. Balení je typicky matně černé, otvírat jde dobře. Uvnitř najdete 12 stínů po 1,1 gramech, luxusně velké zrcátko a pěnový aplikátor. Doma mě nejdřív podezírali, že jsem si koupila "nějaký divně barevný vodovky", ale už se mi je podařilo přesvědčit o tom, že to je prostě jen další kousek do mé sbírky malovátek. :-D



Z dvanácti stínů je jeden třpytivý a jedenáct matných. Tuhle paletu hodnotím jako nejhůř pigmentovanou, kterou od Sleeku mám. Horní řada stínů ještě relativně jde (kromě prvního, světle modrého), ta spodní už ani omylem. Swatche (na fotce níž) jsem nanášela prstem, je to jenom jedno máznutí, bez podkladové báze... ale jsem zvyklá na výbornou pigmentaci a tu mi tahle paletka nenabízí.

Swatche na přímém denním světle

Abych ji jenom příkře neodsoudila, tmavší stíny jsou dobré. A pokud budete mít trpělivost s vrstvením těch světlejších, potom vytáhnete fajn barvu i z nich. Výdrž na podkladové bázi od Artdeca se pohybuje v rozmezí osmi až deseti hodin. :)

Složení stínů

Sice mě to samotnou mrzí, ale tuhle paletku Vám nedoporučím, Sleek to umí mnohem lépe. Já jsem si ji pořizovala kvůli zajímavým barvám, které by se bezvadně hodily k mým zeleno-modro-žlutým očím, ale nakonec ji nevyužívám téměř vůbec. :-(


Přestože se tenhle článek nesl v dost negativním duchu, doufám, že Vám aspoň trošku líbil.

Máte taky nějaké produkty od Vaší oblíbené značky, které Vás zklamaly?

Mějte se krásně,
Ilka

24 komentářů:

  1. Tahle paletka se mi upřímně moc nelíbí, barevně by mi vůbec nelahodila k mým očím a k pleti (docela jsem si oddychla, že se můj Sleek seznam nerozšíří :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že aspoň v tom, že nebudeš muset utrácet, jsem Tě potěšila. :-D

      Vymazat
  2. Ještě, že má pro mě ne zrovna ideální barvy. Na BestMakeup.cz si zakazuju chodit, protože bych ty paletky od Sleeku musela mít asi všechny...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, a teď nevím... mám chystat recenzi mé nejoblíbenější Sleek paletky a riskovat, že na ni někoho nalákám, nebo si to mám radši odpustit? :)

      Vymazat
    2. Já tam chodím strašně ráda lovit limitky a dodnes lituju, že jsem nestihla ulovit Curacao. To jsem tehdy neměla tušení, že to limitka byla :(

      Vymazat
    3. Curacao taky nemám, místo ní jsem si ulovila Snapshots. :) A matně tuším, že některé barvičky v ní jsou brané právě z limitované paletky Curacao. Ruku do ohně bych za to ale nedala. ;-)

      Vymazat
    4. Jsou, asi dvě nebo tři a zbytek je z Monaca. Škoda, že to není naopak, Monaco jsem stihla :D

      Vymazat
    5. Ty budeš taky dobrej Sleek závislák! :-D Hurá, konečně někdo! :)

      Vymazat
  3. To je škoda, odstíny to jsou krásné, ale asi každá značka má své poklady i propadáky :).

    OdpovědětVymazat
  4. nějaký barvičky by se mi určitě hodily, ale spíš je tam většina kterou bych nevyužila no :( .. škoda že pigmentace není tak dobrá :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oproti ostatním paletkám od Sleeku je na tom tahle s pigmentací vážně bídně. :-(

      Vymazat
  5. Už jsem ti psala jak se mi líbí, ale když ta pigmentace je tak nějak nejdůležitější, že? :D Jinak já bych článek o nej paletkách moc uvítala! Máš nějakou metalickou? Tmavě modré, tmavě zelené, zlaté, stříbrné stíny...???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celou metalickou nemám, většinou je to část matných a část třpytivců. :)

      Vymazat
  6. No tak to naštve teda :-( Jinak na pohled paletka není špatná, ale má takové barvy, které bych stejně asi moc nevyužila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej... těšila jsem se na ni jako malá a dopadlo to... no, leží mi na dně šuplíku.

      Vymazat
  7. Pořád čenichám na netu a vybírám paletku od Sleek. Koukala jsem i po téhle, ale ne. Po tvém článku se s ní kamarádit nehodlám :D ;)

    OdpovědětVymazat
  8. ta paletka je skvělá =) ale já stíny nepoužívám =/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není skvělá, fakt že ne... četla jsi vůbec ten článek? :)

      Vymazat
  9. Zrovna dneska jsem se u ní pomalu vztekala. Snažila jsem se něco vytvořit pomocí světle šedé v kombinaci dvou modrých vlevo a skončila jsem s modrošedými monokly. A když jsem se to snažila zachránit tou šedočernou....nooo, šlo to okamžitě dolů a paleta letěla zase na půl roku do šuplíku. Jak říkáš, Sleek to umí o dost lépe a to i v případě sestry této paletky ze stejné limitky, které je úplně jiné kafe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně mě někdo chápe! :) Ne, že bych Ti přála to, že máš stejné nadělení taky doma (a vytahuješ ho podobně často jako já :-D), ale člověka to tak nějak vnitřně uklidní, že v tom není sám. Díky, žes napsala! :-)

      Vymazat
  10. „Nějaký divně barevný vodovky" :-)

    Co jsem tak po síti vstřebávala informace, dočetla jsem se, že Sleek matné stíny moc neumí a vzhledem k tomu, že tady je těch matných 11 je hodnocení nasnadě. A to se mi zrovna líbilo barevné lazení:-). Možná štěstí, že je to limitka:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nerada to píšu, ale rozhodně je pravda, že na matných stínech by u Sleeku mohli ještě zapracovat... i když ta nejnovější Garden of Eden paletka vypadá s pigmentací těch tří matných odstínů docela nadějně! ;-)

      Vymazat