úterý 9. září 2014

Minerální peeling Lumene

Ahoj všem! V dnešním článku si budete moct přečíst mé dojmy z hloubkově čistícího minerálního peelingu finské kosmetiky Lumene. Od stejné značky už jsem jeden peeling měla, psala jsem o něm asi před rokem a článek najdete tady. Byla jsem s ním spokojená, spotřebovala jsem ho dvě balení, ale pak jsem si při náhlém zatmění mozku koupila meruňkový peeling Yves Rocher. Ten naproti tomu nestál za nic, snad jen docela pěkně voněl. Po dlouhé době jsem se konečně odhodlala jít do FAnnu pro nový Lumene. Jenže! Proč bych si kupovala osvědčený produkt, když se na mě z police smál tenhle krasavec? To, že u sebe měl nalepenou cedulku "novinka" byl poslední hřebíček do mé rakve. :-D (Nejsem normální, ale to jste museli už dávno poznat.)

Lumene Matt Touch Hloubkově čistící minerální peeling

Lumene Matt Touch Hloubkově čistící minerální peeling (75 ml, cena: 260 Kč)
Vykecala jsem se hned na začátku, takže teď už to vezmeme hopem, hlavně k věci. Neodpustím si ale jeden malý tip: pokud máte kartu ISIC, ve FAnnu ji nezapomínejte ukazovat, dostanete 10% slevu na veškerý sortiment nebo 20% slevu na exkluzivní značky. Lumene sice exkluzivní značka je, nicméně mi bylo odečteno jen těch deset procent. Pořád lepší než nic. ;-)

Peeling se schovává v klasické plastové bílo-tyrkysové tubě, vymáčknete si přesně tolik, kolik zrovna potřebujete. Šetříme lesy, takže žádná papírová krabička navíc se nekoná. Za to palec nahoru!

Detail balení

Trošku jsem se bála, že když je peeling hloubkově čistící, bude hodně hrubý. A není! Jak můžete vidět na fotce níže, má gelovou konzistenci s malými modrými zrníčky. Kromě nich obsahuje ještě drobounké jakoby krystalky soli, které násobí jeho efekt na pokožku. Pocitově se mi zdá jemnější než Dig Deeper z řady Natural Code, ale pleť je po něm pěknější a hladší.

Ukázka konzistence

Jste zvědavé na složení? Na prvním místě nepřekvapivě voda, za ní kyselina polymléčná, lauryl glukosid a sodium laureth sulfát, nechvalně známé syntetické čistidlo a pěnidlo. Aby si v Lumene vylepšili reputaci, obsažen je též extrakt z listů a šťáva břízy bělokoré (Betula Alba). Dále PEG-40 = derivát polyethylenglykolu z hydrogenovaného ricinového oleje, jojobový olej, hydroxid sodný, allantoin, kyselina sorbová, menthol, glukonát zinečnatý a další.

Složení peelingu

Dohromady to všechno funguje skvěle. Peeling nanáším dvakrát týdně na navlhčenou pokožku, důkladně vmasíruji a opláchnu. Během aplikace si užívám jemnou mentolovou, možná až květinovou parfemaci, a po umytí... mám tu nejhezčí pleť za dlouhé roky. Minerální peeling sesadil z trůnu Dig Deeper, jeho koupě ani v nejmenším nelituji. Nevím, jak by zabodoval u citlivější pleti, ale té mé smíšené až mastné sedí s prominutím jak prdel na hrnec.


Zaujal Vás taky? Máte (nebo měly jste) už něco od Lumene?

Mějte se krásně,
Vaše Ilka

12 komentářů:

  1. Obecně mám ráda skandidávské výrobky, takže zaujal :-) A díky za super tip do Fannu, to jsem fakt nevěděla ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač, Claire. FAnn se s touhle slevou nikde zrovna moc nechlubí. :-D

      Vymazat
  2. Zní to fakt báječně. Značka mě hodně láká, ale ještě jsem nic nezkoušela. Ale rozhodně to mám v plánu napravit :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se líbí, určitě stojí za vyzkoušení. :-)

      Vymazat
  3. Mě nejvíc zaujal obalem :D strašně se mi líbí, miluji na kosmetice , tedy na obalech odstíny modré :) Jinak i účinyk vypadá hodně zajímavě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to stejně, Jani. A plusové body mu dávám i za jednoduchý vkusný design, ten barevný přechod je stokrát lepší než pět obrázků a písmo s kudrlinkama. ;-)

      Vymazat
  4. Nějaký takový zázrak bych na svou šílenou pleť přesně potřebovala :D! Děkuji za tip :).

    OdpovědětVymazat
  5. Připadám si jak hrozný barbar, že nepoužívám nic pravidelně. Vždycky si přečtu nějakou super recenzi, nadchnu se. mažu si ji koupit a pak ji použiji dvakrát a zůstane ležet na stole:D myslím, že stejnej scénář bude následovat i teď a i když to vím, nemůžu si pomoct.D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám pro změnu problém s tím, že věci poctivě používám, a když mi zbývá poslední troška třeba krému, odložím si ho "na zlé časy" a ve skříni s kosmetikou se mi potom hromadí spousta věcí, kde už je jen na dně, vyloženě na pár namazání. Ale bojuju se sebou! A doufám, že Tě peeling tak nadchne, že ho vydržíš používat pravidelně. Třeba celý měsíc! ;-)

      Vymazat
  6. Od Lumene jsem zatím nic nezkoušela, ale pokaždé když na něj čtu nějakou recenzi, je vždycky pozitivní. Koukala jsem na jejich výrobky ve Fannu při Dnech Marianne, ale nakonec jsem nákup odložila, protože teď PROSTĚ NIC NEPOTŘEBUJU. :-)) Fakt mám momentálně otřesné zásoby všeho, ale jednou na Lumene přijde řada a jako první by mohl být zrovna tento peeling, protože zrovna peelingů zásoby nemám. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždycky si pětkrát zopakuju, že nic nepotřebuju... a pak si stejně koupím něco dalšího. :-D Strašně moc obdivuju všechny, kteří se vážně umí držet a nenakupují jako křečci do zásoby. :-)

      Vymazat