sobota 10. ledna 2015

Deník fotografky slaví 2 roky!

Vítám Vás u jubilejního článku! Právě dnes totiž Deník fotografky oslavil své druhé narozeniny a já jsem z toho úplně dojatá. Nečekala jsem, že se blog bude těšit takové oblibě, nečekala jsem ani, že se stane neodmyslitelnou součástí mého života, že mě posune tam, kde jsem teď, a uvědomím si díky němu tolik důležitých věcí.

Aby to nebylo jenom suché plácání, vybrala jsem do článku tři své oblíbené člověčí fotky vyfocené během roku 2014. Je pravda, že jsem moc lidí nefotila, přece jenom, s kosmetikou se dá domluvit podstatně jednodušeji. :-D Ale vím, že mi portrétní fotografování chybí, a tak mým malým předsevzetím bylo, abych na tom v roce 2015 něco změnila. Třeba se mi to podaří. :-)

Zuzka a Commedia dell'arte

Pár statistických údajů není nikdy na škodu:
  • Během uplynulého roku bylo publikováno 48 článků, naprostá většina se věnovala kosmetice.
  • Přes Google Friend Connect sleduje blog dohromady neuvěřitelných 237 lidí.
  • Na Bloglovin', který jsem dlouho a úspěšně ignorovala, se do dneška nasbíralo 84 odběratelů.
  • Počet komentářů za celý rok se zastavil na čísle 1 076 - v průměru 22 komentářů na jeden článek.
  • Číslo u zobrazení stránek se nedávno přehouplo přes 41 tisíc.

Petra a magnólie

Patřilo by se napsat ještě pár slov k tolik populárním a tak často omílaným spolupracím. Tak tedy, já asi nejsem správná blogerka, protože jich většinu odmítám. Každopádně, v roce 2014 jste na Deníku fotografky mohli vidět produkty získané od:
Článkem Úsměv pro LOHAS jsem se zapojila do projektu LOHAS blogger 2014 a jako odměnu jsem dostala Pořádně nadupaný balík. :)

Lucka a náramky

Nic z výše vypsaného by se nestalo bez Vás, těch, co čtete a komentujete články a občas mi napíšete i krásný mail.
Za podporu, které se mi od Vás dostává, Vám hrozně moc děkuju!

Mějte se krásně, mám Vás ráda,
Vaše Ilka

19 komentářů:

  1. Gratuluji ke krásným druhým narozeninám a doufám, že spolu oslavíme i ty třetí. :) Fotky jsou moc hezké! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Domi, já v to taky pevně doufám! :-)

      Vymazat
  2. Gratuluji moc k druhým narozeninám. Tvůj blog mám velice ráda a těším se i na portrétové fotografie ve článcích. :) Tak hodně štěstí a nápadů do dalších let. .)

    OdpovědětVymazat
  3. připojuji se ke gratulacím :-) krásné fotografie

    OdpovědětVymazat
  4. gratuluju a všechno nejlepší do (šťastného) třetího roku :)!

    OdpovědětVymazat
  5. I já se připojuju k zástupu gratulantů, a doufáme, že to tu s náma vydržíš ;-) Těšíme se na další články. PS: ty fotky jsou super, určitě by jsi s tím měla něco udělat, a fotit více portrétovky ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mockrát, Claire, já doufám, že Vy vydržíte se mnou! :-)
      A s tím portrétním focením něco udělám, slibuju. ;-)

      Vymazat
  6. Moc gratuluji ke 2. narozeninám a skvělým číslům! :-))

    OdpovědětVymazat
  7. I já gratuluji, přeju ti, ať tě i nadále blogování baví a foť, protože to fakt umíš!! Až ti to malinko závidím :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Enko! Fotit určitě budu, moc mě těší, že se Ti to líbí. :-)

      Vymazat
  8. Gratuluji a také přeji, ať tě blog dál baví! :) Krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  9. Gratulace i ode mě! Krásná čísla, ať se Ti nadále daří stejně dobře a ještě lépe. A hlavně ať Ti nikdy nedojde inspirace a chuť do nových článků, recenzí a fotek, moc mě to u Tebe baví a vždycky se kochám fotkami. :-) Ta první je úžasná a slečna má krásnou pleť. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Jani, hrozně pěkně se to čte. ;-) Mám radost, že se Ti u mě tak líbí! Zatím mi inspirace ani chuť do psaní a focení zdaleka nedochází, jen toho času by to chtělo více, ale to asi nebude jenom můj problém. :-)

      Vymazat
    2. PS: Moc se mi líbí výraz "člověčí fotky" :-)

      Vymazat