pondělí 24. srpna 2015

Kosmetika z Drážďan

Hurá! Jsem zpátky po dvouměsíční pauze a zdravím Vás u nového článku! :-) I když jsem oficiálně měla od konce června prázdniny, strávila jsem poměrně dost času v práci nebo ve školní laboratoři, stihla jsem taky pár výletů nebo třeba hudební festival. Léto si prostě užívám, co to jde, a upřímně doufám, že i Vy to máte stejně! Z návštěvy u našich západních sousedů jsem si (nečekaně!) dovezla především kosmetiku, kterou u nás nemáme... vlastně, tenhle článek by se klidně mohl jmenovat "Kiko z Drážďan", protože přesně v tomhle obchůdku jsem se téměř hodinu kochala a nakupovala. ;-)

Kompletní KIKO nákup

Jo, je toho fůra, já vím. Jenže oni tam zrovna měli obrovské slevy a tomu se prostě nedalo odolat. :-D Vezmu to tak nějak zprostředka, moc jsem si přála nějakou tvářenku z jejich proslulých limitovaných kolekcí, ale bohužel jsem neměla štěstí, všechny byly vyprodané. Tak jsem vzala zavděk aspoň Soft Touch Blush, konkrétně odstínem 112 Light Plum ze stálé nabídky. Je to zastřená růžová s třpytečkami, které na tváři vůbec nejsou vidět, což z ní dělá parádní a nositelnou věc na podzim i zimu. Ze zvědavosti jsem vybrala paletku očních stínů Color Fever 100 Unexpected Rosy Taupe. A název sedí jako prdel na hrnec. :-)


Ani stojan se rtěnkami jsem neminula bez zastávky. Celkem bez přemýšlení putoval do nákupní taštičky Kiss Balm v barvě 05 Raspberry, má SPF 15, což z něho dělá bezvadného společníka nejen na léto. Abych si mohla udělat obrázek i o kvalitě Kiko rtěnek, čapla jsem "chytrou" rtěnku Smart Lipstick (913 Rosewood).


Ve výprodejových košících jsem objevila ještě zbytky loňské podzimně-zimní kolekce Daring Game, rozum mi kompletně vypověděl službu a já nadšeně jsem přihazovala k ostatním věcem rovnou dva Color-Up Long Lasting Eyeshadow, odstíny 20 Mysterious Acai a 29 Irresistible Teal. Co na tom, že stíny v tužce skoro nepoužívám?! :-D


Když jsem potřetí procházela kolem regálu očních stínů, přítel už po mně začínal pomrkávat, protože on stihl obejít všechno, co chtěl (včetně Primarku!), a já se pořád nehnula z jednoho obchodu. Pohled na hodinky mě vyděsil víc než pohled do prázdné lednice, bleskově jsem sbalila tři stíny, které mi padly do oka nejvíc (na fotce zleva 205 Chocolate, 227 Light Taupe a 222 Orchid Purple) společně s tužkovým stínem 34 Pearly Quartz Rose a mazala k pokladně. :-)


Co Vy a Kiko? Chtěly byste si přečíst recenze na konkrétní produkty z mého nákupu? Napište mi to do komentářů!

Mějte se krásně,
Vaše Ilka

20 komentářů:

  1. Chci recenze!:)
    Já mám od Kika (zatím) jen pár stínů, plánuju sbírku rozšířit, jsem s nimi spokojená. Zvlášť ty vlkové jsou super. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenze budou! :-) Je hrozná škoda, že se Kiko neprodává taky u nás, viď?

      Vymazat
    2. *vlnkové, i když vlkové stíny by byly taky super. :D
      Je to škoda, dá se sice objednat, ale nechce se mi platit poštovné... :/ :)

      Vymazat
    3. Já jsem si hnedka říkala, že vlci se do těch stínů zatoulali spíš omylem. :-D

      Vymazat
  2. achjooooo, miluju Kiko :) Budeme si muset udělat výlet :)

    new Burberry baby

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně Ti rozumím, nejradši bych si z Německa přivezla domů rovnou celý Kiko obchůdek. ;-)

      Vymazat
  3. Já na tenhle obchod narazila poprvé minulý týden v Barceloně a měla jsem problém si vybrat jak bylo spoustu věcí ve slevě :)) Nakonec jsem šáhla po tvářence Color Veil v odstínu Coral a kdyby nebyl přítel tak nervozní, tak bych si toho odnesla mnohem víc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, slevy jsou potvory. :-D A ta tvářenka, co sis koupila, vypadá fakt krásně! :)

      Vymazat
  4. Od Kika mám zatím jenom štětec. Brala bych na vyzkoušení i jiné věci, hlavně ty na rty

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď popravdě vůbec nevím, jestli jsem v tom obchodě vůbec štětce viděla... ale asi jo, byly tam, jen jsem měla oči jen pro tu fůru kosmetiky, tak jsem si ostatního moc nevšímala. :-D

      Vymazat
  5. U nas v Uk take probihaji slevy v Kiku, takze mam v planu tam zajit.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Téda, ty jsi přímo u zdroje! Tak to určitě zajdi! :-)

      Vymazat
  6. Určitě jsem na produkty zvědavá, i když se k nim jen tak nedostanu (a to jsem byla letos v Itálii a Kiko obchody byly všude možně... nebyl zkrátka na nakupování čas).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na dovolené má asi každý normální člověk jiné myšlenky než na kosmetiku... ale já moc normální nejsem. :-D

      Vymazat
  7. rozhodně recenze na všechno :) Ty stíny vypadají nádherně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se Ti líbí, recenze postupně sepíšu. ;-)

      Vymazat
  8. Tuhle značku bych chtěla zkust, jen škoda, že se za hranice nedostanu :/

    Unboxing | Parfums.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí... pokusím se ji přiblížit aspoň v recenzích a třeba se Ti v budoucnu podaří na ni narazit. Nebo se stane zázrak a začne se prodávat i u nás, to by bylo super. :-)

      Vymazat