neděle 13. ledna 2013

Do země zadupaná

Včerejší konzultace dopadly dost neslavně. Dozvěděla jsem se sice spoustu nových informací o slavném Institutu tvůrčí fotografie, přijímacích zkouškách, předmětech, a taky kupu poznatků k mým fotkám. Ale nebyla jsem z nich zrovna nadšená.

Moje fotky totiž nejsou tvůrčí. Měla bych začít plácat něco více dokumentárnějšího a pak, možná, mám úplně minimální šanci, že se z těch stovek uchazečů probojuju mezi šedesátku vyvolených pro druhé kolo. A já teď nevím, jestli to chci. Každopádně to zkusím. Naděje umírá poslední.

Ne, to jsme nedostali, to jsem si tam koupila. :-)

Je tohle dostatečně tvůrčí? Foceno v 5:02 na brněnském nádraží.

O hodinu a půl později jsem se probudila, vykoukla z okýnka a co nevidím? O-lej! ;-)

Mějte se hezky,
Ilka

7 komentářů:

  1. Strašně moc ti držím palce, nenech se odradit:-)!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! A nenechám, to teda ne. ;-)

      Vymazat
    2. ono to dokáže srazit, je mi to jasný, na druhou stranu, pokud ti poskytli zpětnou vazbu, máš možnost to nějak třeba zapracovat do toho, co děláš a zkombinovat to s tím "svým" ;-)

      Vymazat
  2. Souhlasím, ta druhá fotka je opravdu povedená :) Nenech se jedním neúspěchem, věřím v to, že příště to určitě vyjde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, odteď teda začnu fotit ještě ráno v polospánku a uvidí se, co z toho bude lézt. :-D Děkuju. :)

      Vymazat