úterý 2. února 2016

Matný bronzer Catrice

Zdravím Vás u prvního únorového článku! Po odbočce k péči o ruce se dneska zase vrátíme k dekorativní kosmetice, a to dokonce takové, která je relativně dobře sehnatelná v obyčejné drogérii. Řeč bude o matném bronzujícím pudru od Catrice. :-)

Catrice Matt Bronzing Powder

Catrice Sun Glow Matt Bronzing Powder (9,5 g, cena: 113 Kč)
Když mi došel konturovací pudr v mém Face Form triu od Sleeku, začala jsem prověřovat stav konturovacích pudrů v parfumérkách. Průběh mých návštěv byl většinou navlas stejný (a bylo úplně jedno, jestli jsem v Marionnaud, Fannu nebo Douglasu):

Prodavačka: "Dobrý den, s čím Vám můžu pomoci?"
Já: "Dobrý den, přišla jsem si vybrat nějaký konturovací pudr."
Prodavačka: "Konturovací co? To my asi nemáme."
Já: "No, je to vlastně matný bronzer... prostě něco hnědého bez třpytek."
Prodavačka: "Hm... ne, to tu vážně nevedeme."
Já: "Aha. Dobře, nashledanou."

Dřív než do Sephory (kde by mi buď snad už něco nabídli, nebo bych si prostě vybrala sama) jsem se dostala do Rossmannu. A bez nějakého velkého rozmýšlení jsem si tam koupila za stovku tenhle pudr od Catrice.


Mám ho v odstínu 020 Deep Bronze, který není podtónem ani studený, ani moc teplý, je tak akorát. Dobře se nanáší, nedělá fleky, vydrží na tváři celý den. Balení mi přijde dost bytelné, tahám ho pro jistotu s sebou v cestovní taštičce a zatím mu to vůbec neuškodilo. Jediné, co se časem změnilo, jsou ošoupaná písmenka, co do něho byla vyrytá. Ale s tím jsem tak nějak počítala. ;-)

Porovnání Sleek Face Form Light (vlevo) a Catrice Matt Bronzing Powder (vpravo)

Na prvních příčkách složení figuruje mastek a slída. O kousek dál vidíte kaolín, tokoferol (vitamín E), PEG-8 (polyethylen glykol 400), kyseliny askorbovou a citronovou. Aby bronzer vydržel deklarovaných 24 měsíců od otevření, obsahuje také methylparaben a propylparaben. To, aby měl požadovanou barvu, zajišťují oxidy železa.

Složení bronzeru

Pokud hledáte levný, ale přesto kvalitní konturovací pudr z drogérie (a zároveň netrváte na přírodním složení - to hledání ještě podstatně ztěžuje), podívejte se po tomto od Catrice, já ho můžu jenom doporučit. :-)


Máte vyzkoušené něco z dekorativní kosmetiky Catrice? Co byste mi ještě doporučili?
A používáte nějaký konturovací pudr?

Mějte se krásně,
Vaše Ilka

16 komentářů:

  1. Zrovna vcera jsem stala u stojanu Catrice a snazila se najit jejich gel na oboci, ktery jsem zkusila par tydnu zpatky a byl super. Ovsem tady ho adi nevedou. Jinak ja preferuju konturovani tmavym make-upem, nejak jsem s pudrum nenasla cestu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, a já bych si zrovna myslela, že u Vás za La Manche musíte mít úplně všechno. Včetně Catrice gelu na obočí. :-) Přiznám se, že ke konturování tmavším odstínem make-upu jsem si cestu nenašla, přišlo mi to už moc vrstev na obličeji. A taky jsem se to zatím ani pořádně nenaučila, pudr je jednodušší. :-D

      Vymazat
  2. Mám v plánu na něj za čas také vlítnout, ale momentálně mám v plánu vyzkoušet jejich tolik vychvalovanou tvářenku, tak doufám, že budu také tak spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nepochybně, sama mám jeden z těch starých odstínů (myslím, že už se ani neprodávají) 060 Strawberry Frappucino a je úplně skvělá, nepráší, pigmentace akorát. Byla to moje první tvářenka vůbec. :)

      Vymazat
  3. Já jsem si od Catrice pořídila jejich Camouflage korektor v tekuté verzi a jsem nadšená, brzo o něm plánuji recenzi. Mám taky moc ráda jejich Lip Smoother v odstínu 20 Cake pop, je to něco mezi balzámkem a leskem, na rtech moc příjemné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v korektorech od Catrice si docela libuju, předtím, než jsem objevila Janssen, jsem měla právě ten kamufláž krém v kelímku a moc mi vyhovoval. Tekutou verzi jsem si čistě ze zvědavosti koupila samozřejmě taky. ;-)

      Vymazat
  4. Tyjo, bez konturovacího pudru nefunguju :-) Oblíbila jsem si Balm Desert od theBalm, pak tvářenku 28 od Inglotu a od té doby, co jsem přešla na přírodní dekorativku, tak konturuju očním stínem Cosm'etika v odstínu Matt chestnut, který má skvělou barvu a není přehnaně pigmentovaný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balm Desert jsem zkoušela z testeru v Parfums a moc se mi nezdál, tak jsem ho tam nakonec nechala. Tu Cosm'etiku minimálně omrknu, obdivuju tvůj přechod k čistě přírodní dekorativce, já bych to nejspíš nedala, naštěstí mi to až takové peklo na kůži nedělá, tak kupuju vesele dál od každého výrobce něco. :-)

      Vymazat
  5. Teda ale ten vypadá dobře! Já používám Too Faced Milk Chocolate Soleil a pak TF z nějaké limitky ve tvaru srdíčka. Takže mám na pár let zásobu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Too Faced, to už je jiná liga! Taková vyšší dívčí, v dobrém Ti ho závidím. :)

      Vymazat
  6. Catrice mám moc rada, ale konturování příliš neholduju. Moc mi to nejde:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to ze začátku taky moc nešlo. :-D Ani nechci vědět, s čím jsem chodila mezi lidi... ale pomaličku se to lepší. Nebo aspoň v nějaký progres pevně doufám. ;-)

      Vymazat
  7. Ta konverzace :D. Zrovna dneska jsem byla v Douglas, šla jsem cestou z fitka (takže jsem nebyla nalíčená) a prohlížela jsem si makeupy Bobbi Brown. Paní se nabídla, že mi makeup vyzkouší na pleti, a vybere dokonalý odstín. Odmítla jsem, ale pořád se nabízela, tak nakonec mi makeup nanesla na obličej. Byl asi tak o 4 odstíny tmavší, než bych potřebovala, ale prý mi dokonale splynul s pletí. Ještě použila pudr, tvářenku a bronzer a prý jsem vypadala zcela přirozeně. No, došla jsem domů a dva lidi mi hned po pozdravení řekli, co to mám dneska na hrozný a tmavý makeup :D. Ještě, že venku už byla tma, protože jsem vypadala fakt jako pomeranč.
    Každopádně bronzer je moc hezký, já zase tolik bronzerů nemám, jsem spíše tvářenkový typ :). Od Catrice jsem měla jen dva mono stíny a byly docela fajn, ale vyloženě žádný zázrak to nebyl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš, tak to je radost. :-D Paní asi byla odbornice. ;-) Já se nalíčit moc často nenechávám, ale když už, zatím jsem měla štěstí na samé šikovné ženské. V MACu v Praze mi jedna zkoušela pudr Select Sheer... už ho mám doma. A v Sephoře jsem byla okukovat make-upy, slečna mi vybrala správný odstíny, moc pěkně mě nalíčila a úplně ve mně teďka hlodá červík, že ten od Narsu za čtrnáct set nutně potřebuju. :-)

      Vymazat
  8. Bronzer má krásnu farbu a páči sa mi, ako prirozdene splynie s pokožkou. Ja by som tento odtieň mohla použiť jedine na bronzovanie, na kontúrovanie by mi nestačil, ale na to mám doma dosť iných pomocníkov. Striedam obdobia, keď mi viac vyhovujú púdrové, inokedy krémové produkty. A čo by som od Catrice odporučila ja? Ani neviem, spokojná som aj s tekutým korektorom Camouflage (aj keď pre mňa nie je top), očnými tieňmi (mono), matným rúžom i tekutou linkou vo fixke :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozumím a možná trošičku závidím to používání krémových produktů, já jsem tomu pořád nepřišla na kloub. :) A děkuju za tipy, věci na rty od Catrice ještě moc prozkoumané nemám, napravím to! ;)

      Vymazat