středa 27. ledna 2016

Bioderma krém na ruce + giveaway!

Ahoj všem! Venku už se sice trochu oteplilo, ale pořád je tam dost zima na to, aby dnešní článek byl opravdu aktuální. Něco Vám totiž povím o nejlepším krému na ruce, který jsem doteď vyzkoušela. A abyste z toho taky něco měli, na konci Vás čeká soutěž o přesně ten samý krém. Ať už jste teď kdekoliv, pohodlně se usaďte, jdeme na to! ;-)

Bioderma Atoderm krém na ruce

Bioderma Atoderm krém na ruce (50 ml, cena: 129 Kč)
Krém jsem dostala od zastoupení Biodermy na vyzkoušení, moc jim za to děkuji. První mi přišel v balíčku spolu s dalšími věcmi už před Vánoci, druhý (ten pro Vás) dorazil po Novém roce. Balení není ničím výjimečné, prostě plastová tubička se zaklapávacím víčkem, celá vyvedená v bílo-modré, stejně jako ostatní produkty řady Atoderm pro atopickou a citlivou pokožku.

Detail uzávěru

V oficiálním popisu se píše, že je to "výživný a promašťující krém na speciální péči o pokožku rukou". A já s tím zcela souhlasím! Ten krém má tak lehkou konzistenci, že jsem si myslela, že po deseti minutách od namazání už o něm nebudu ani vědět a budu se moct mazat znova. Jako jo, o krému už nevíte, protože ruce vůbec neumastí, ale zároveň je hydratuje a zvláční tolik, až mi nad tím zůstává rozum stát. Kromě toho krásně jemně květinově voní, za to má rozhodně další plusové body. Parfemace je navíc hypoalergenní, takže by neměla podráždit ani tu nejcitlivější kůži. :-)

Ukázka konzistence

Složení nemá s přírodou nic moc společného - začíná typicky vodou, glycerinem, k zahuštění tu je škrobový oktenylsukcinát hlinitý. Celé to zachraňuje přítomnost bambuckého másla, kyseliny palmitové a stearové. Na konci výčtu se nachází cukry (mannitol, xylitol a rhamnóza), hydroxid sodný a niacinamid, známý též jako nikotinamid, tedy vitamín ze skupiny vitamínů B.

Složení krému

Krém na ruce mi vyhovuje, natírám si je s ním často, jak v práci, tak doma, nosím ho všude s sebou. Pokud ho chcete zkusit, máte možnost: zapojte se do soutěže! Výhrou je krém v krásné krabičce, kterou vidíte níže na fotce, a taky fešácké bílé rukavice, buď do zimy, nebo na noc do postele, když si namažete větší vrstvu krému a rukavice Vám jeho účinky ještě znásobí. :-)

Pravidla jsou následující (soutěž je otevřená celosvětově):
  1. Sledujte Deník fotografky přes GFC (Google Friend Connect) - najdete v postranní liště vpravo.
  2. Napište komentář pod článek a uveďte na sebe kontaktní e-mail.
  3. Držte si palce, losování proběhne přesně za týden, ve středu 3.2.2016. Vítěze poté kontaktuji mailem.
Výherní balíček krému a rukavic

Znáte tenhle krém na ruce? Jaký je Váš kosmetický zachránce v těch největších mrazech?
Napište mi to do komentářů, budu se těšit, jako vždycky! ;-)

Mějte se krásně,
Vaše Ilka

Giveaway je UKONČENA a jako vítězka byla vylosována... chvilka napětí... Simona s komentářem číslo 12! Gratuluju! :-)

14 komentářů:

  1. Tohle je super soutěž, jelikož jsem strašnej spotřebovatel krémů a zvlášť v zimě :D Aspoň bych trochu ušetřila a ještě jako bonus vyzkoušela krém, který jsem nikdy dřív nekupovala.

    andrejak.diary@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Těší mě, že Bioderma konečně přišla i s krémem na ruce. Jejich Atoderm řadu mám ráda a moc mi vyhovuje:). Já momentálně používám krém na ruce od Manufaktury, který je ale lehčí a musím si ho mazat opakovaně, abych měla pocit hydratovaných rukou.
    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. No to by veru potešilo na moje neskutočne suché ruky, málo čo mi pomáha, robia sa mi až prasklinky a šupinky, čo hlavne súvisí s mojim povolaním zdravotnej sestry.
    A.holkova1991@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tě úplně chápu, já mám taky věčně vysušené ruce z toho věčného dezinfikování.

      Vymazat
  4. Tak ten vypadá moc dobře, z téhle řady jsem zatím nic nezkoušela :) V zimě musím se svou suchou pletí dbát především o ni a nejraději používám pleťové oleje Saloos :)

    GFC : Jeanette
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám vždycky v zimě hrozné problémy s rukama, kolikrát mi přijde, že jsem se ani nenamazala. Ještě dělám pole dance, takže opravdu dostávají zabrat. Asi bych měla vyzkoušet nějaký lepší krém :) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Super! Jsem atopik, tak bych krémík ráda zkusila. :)
    Sleduji GFC: Ivana Ratajová (hezkakytka).
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Tento krem by se hodil. Ja miluji kremy! :-)
    Sleduji jako Miska
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  8. Mívám suché ruce během celého roku, ale nejvíc v tomto období. Takže u mě je krém na ruce nepostradatelný pomocník. Krémy na ruce mám všude. :-) V každé kabelce nebo batohu, v koupelně, v kuchyni, v ložnici....Na tento krém jsme slyšela,nebo spíše tedy četla, samou chválu. Ráda bych ho vyzkoušela.
    Sleduji jako Lenca.
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Krem na ruky od Bioderma som este neskusala
    GFC: andrea.k.
    andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ja mám ruky celkom ok, netreba sa o ne nejako extra starať. Zato priateľ má ruky veľmi suché, ten má najradšej kamilkové krémy, resp. Niveu

    pekarovicova.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Momentálně moje ruce trpí, asi je to zimou nebo nevím, takže bych rukavicky ráda vyzkoušela:D
    GFC Simona J.
    simonaa13@seznam.cz

    A moc si držím palce :D:D

    OdpovědětVymazat