úterý 15. ledna 2013

Chlap od koní

Protože aktuální cvaky teprve čekají na zpracování a protože mi chybí léto, slunce a dlouhé dny, chtěla jsem si na ně zavzpomínat aspoň ve fotkách pořízených za začátku loňského září. Modelem mi byl úžasný Martin, který má pózování prostě v krvi. Budu moc ráda, když mi do komentářů napíšete, co si o následujících fotkách myslíte a která z nich se Vám líbí nejvíce. :)











Mějte se krásně!
Ilka

10 komentářů:

  1. Teda, fotky jsou to parádní! A která se mi líbí nejvíc? Ty první dvě... :) A léto, na to já vzpomínám pořád, už aby ta hrozná zima skončila ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Zima skončí, teda pevně doufám... :-D Jenom to asi bude ještě docela trvat... bohužel. :-/

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Díky moc za pochvalu. :) Modelovi ji vyřídím. ;-)

      Vymazat
  3. Já osobně si myslím, že se Martin i fotky moc povedli:*

    OdpovědětVymazat
  4. tak já nevím no.... fotka bez košile asi..............;-) ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi... xD Čekala jsem, jestli se na ni někdo chytne. ;-)

      Vymazat
    2. jenže rozdíl mezi mnou a tím zbytkem je, že ja se to nestydim napsat:PP

      Vymazat