sobota 19. ledna 2013

Pohodová sobota

Když se fotografovi podaří natrefit na dostatečně nadšené lidi, které od focení neodradí ani třeskutý mráz, musí chytit příležitost za pačesy a vrhnout se do toho. I přes fakt, že jemu zima docela vadí a ani foťák ji nemá rád. :)

Abych teda jenom nekecala, ukážu Vám aspoň jednu fotku, kterou jsem stihla upravit. Vůbec není tvůrčí, ale o to tentokrát nešlo. Stačilo zachytit ty dva a to, že se mají rádi. ;-)


Konec pracovního týdne jsem strávila přehrabováním archivu a zjišťováním, že v té kupě fotek se mi sem tam podařilo něco přehlédnout... takže tady je ještě dvakrát Martin, tentokrát ne jako chlap od koní, ale jako elegán v obleku.



Mějte se krásně a užívejte víkendu,
Ilka

2 komentáře:

  1. První fotka...
    Nádherná :-)


    Martin se mi opět velice líbí, tentokrat víc mapující dopravní situaci na silnici:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Prý mapující dopravní situaci... :-D Tak teďs mě dostala... :-D

      Vymazat