neděle 13. ledna 2013

Essence LE Snow Jam

Znáte takovej ten pocit, že jste něco zvládli a zasloužíte si aspoň malinkou odměnu? Tak přesně ten jsem měla včera, když jsem se vrátila do Brna a nikde se cestou neztratila. xD Ne, že bych se ztrácela často, ale zvlášť dřív se mi sem tam povedlo trefit jiný vlak a než jsem stihla přestoupit, ten můj mi akorát ujížděl před nosem.

Ale zpátky k tomu odměňování. :-) Všechny kosmetické nadšenkyně už určitě ví, že do Rossmanu právě přišla nová limitovaná edice od Essence Snow Jam. Já jsem ji původně šla "jenom" omrknout... a nakonec jsem odcházela s dalším krémem na ruce (zásoba musí být, to víte!), lakem a sadou pilníků. Jo, stydím se za sebe a příště to udělám zas. :-D

Sada minipilníčků

Pilníky se hodí vždycky, aspoň mně. A taky jsem expert na jejich ztrácení, takže to, že v tomhle balení za 34,90,- je jich rovnou osm, je fajn. Vypadají malinké, ale doopravdy pilují.

Krém na ruce 24 hodin ochrany

Já vím, krémů na ruce mám fakt plno. Jenže jsem ho tam nedovedla nechat! Voní krásně jemně, možná malinko po šeříku. Když jsem si s ním večer namazala ruce, ještě ráno jsem je měla jemné a úžasně hydratované. Uvidíme, jaké to bude po delším používání. Zaplatila jsem za něho 49,90 Kč.

Lak na nehty

Lak na nehty v odstínu Lilac is my style mě dostal svou barvou. Stojí 39,90 Kč.
Pořídili jste si něco z téhle limitky?

Ilka

6 komentářů:

  1. Mě tahle limitka moc nenadchla :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, vím, že ne každej je na modrou a fialovou barvu zatíženej... ale já docela dost jo. ;-)

      Vymazat
  2. U nás už byla poloprázdná, když jsem ji šla omrknout, a to hned druhý den po uvedení do prodeje :D :(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ji zastihla ještě téměř plnou... vždycky mě překvapí, jak velkej je zájem o limitky od Essence. Skoro by se dalo říct, že to, co nemají dobré ve stálém sortimentu, vynahradí v limitkách. Ale když si něco z limitované edice oblíbíš, můžeš pak akorát mlátit hlavou do zdi, že už to nemají. :-D

      Vymazat
  3. Ani jsem tuhle limitku naživo zatím neokoukla, ale mám pocit, že půjdu do těch pilníčků, do kabelky se vždycky nějaký ten fešák hodí. :)

    OdpovědětVymazat